• Komiteler

Ad Soyad

Pozisyon

İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliğin Bölümünden mezun olan Orhan Veli Çaycı, 1995 yılında Boğaziçi Üniversitesi MBA Programını tamamladıktan sonra 1998 yılında  Garanti BBVA Nakit Yönetimi Biriminde göreve başlamıştır. 2000 yılında Şube Müdürü olan Orhan Veli Çaycı 2004 yılında Garanti Emeklilik’te Birim Müdürlüğüne atanmıştır. 2006 yılından itibaren  Garanti BBVA Çağrı Merkezinde  Çağrı Merkezi Birim Müdürü, Çağrı Merkezi & Müşteri Deneyimi Birim Müdürü, Çağrı Merkezi Koordinatörü, Müşteri İletişim Merkezi Direktörü görevlerini üstlenmiştir. 2021 yılında Garanti BBVA  Emekli Sandığına Genel Müdür olarak atanmış ve 2024 yılına kadar bu görevini sürdürmüştür. Orhan Veli Çaycı 2024 Temmuz ayından bu yana çeşitli şirketlerde yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmış ve son olarak Garanti Leasing Genel Müdürlüğü görevine getirilmiştir.

Kredi Komite Faaliyetleri

Kredi Komitesi; şirketin yönetim kurulunca belirlenmiş limitler çerçevesinde kredi kararları almak amacıyla kurulmuştur.

Ad Soyad

Pozisyon

1969 doğumludur. Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü'nden mezun olmuştur. 1990 yılında Teftiş Kurulu Başkanlığı'nda Müfettiş Yardımcısı olarak katıldığı Garanti Bankası bünyesinde, 1993 yılında 3. Derece Müfettiş, 1994 yılında Ticari ve Kurumsal Pazarlama Müdürlüğü Müdür Yardımcısı ve 1995 yılında İstanbul Kurumsal Müdür Yardımcısı oldu. 1996 yılında Tam Hizmet Şube Müdür Vekili görevini üstlendikten sonra 1 Mayıs 1997 tarihinde Teftiş Kurulu Başkanlığı Başkan Yardımcılığı'na atandı. 1999 yılında Ticari Krediler Birim Müdürü, 2001 yılında ise İç Kontrol Merkezi Birim Müdürü görevlerinde bulunmuş olup, 04.10.2006 tarihi itibari ile Garanti Bankası Teftiş Kurulu Başkanlığı, ve 2014 yılından itibaren de İç Denetim ve Kontrol Başkanı görevine devam etmektedir. Aynı zamanda Garanti Bilişim Teknolojisi ve Tic. A.Ş., Garanti Finansal Kiralama A.Ş., Garanti Yatırım Menkul Kıymetler A.Ş., Garanti Portföy Yönetimi A.Ş., Garanti Ödeme Sistemleri A.Ş., Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş., Garanti Hizmet Yönetimi A.Ş. ve Garanti Konut Finansmanı Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.'de murakıp, Garanti Bankası Emekli Yardım Sandığı'nda ve Garanti Kültür A.Ş.'nde yönetim kurulu üyeliği ve Motoractive IFN SA/Romanya, Ralfi IFN SA/Romanya ve Domenia Credit IFN SA/Romanya kurumlarında denetim komitesi üyelikleri görevlerini üstlenmiş olan Osman Bahri Turgut'un 24 yıllık bankacılık deneyimi bulunmaktadır.

Orta Doğu Teknik Üniversitesi Kamu Yönetimi Bölümü mezunu olan Cemal Onaran, aynı yıl Garanti Bankası Teftiş Kurulu’nda müfettiş yardımcısı olarak göreve başladı. 2000- 2007 yılları arasında Garanti Bankası’nın İstanbul’daki çeşitli bölgelerinde Bölge Müdürü olarak görev aldı. 2007 yılının Ekim ayında Garanti Mortgage’ın kurulmasıyla Garanti Mortgage Genel Müdürü olarak atandı. 1 Ağustos 2012 tarihinden itibaren Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Onaran, 1 Ocak 2017’de Garanti Bankası Kobi Bankacılığı Genel Müdür Yardımcılığı görevine atandı. Onaran’ın bankacılık ve işletmecilik dallarında 26 yıl iş tecrübesi bulunuyor.

Ad Soyad

Pozisyon

1969 doğumludur. Marmara Üniversitesi İktisat Bölümü'nden mezun olmuştur. 1990 yılında Teftiş Kurulu Başkanlığı'nda Müfettiş Yardımcısı olarak katıldığı Garanti Bankası bünyesinde, 1993 yılında 3. Derece Müfettiş, 1994 yılında Ticari ve Kurumsal Pazarlama Müdürlüğü Müdür Yardımcısı ve 1995 yılında İstanbul Kurumsal Müdür Yardımcısı oldu. 1996 yılında Tam Hizmet Şube Müdür Vekili görevini üstlendikten sonra 1 Mayıs 1997 tarihinde Teftiş Kurulu Başkanlığı Başkan Yardımcılığı'na atandı. 1999 yılında Ticari Krediler Birim Müdürü, 2001 yılında ise İç Kontrol Merkezi Birim Müdürü görevlerinde bulunmuş olup, 04.10.2006 tarihi itibari ile Garanti Bankası Teftiş Kurulu Başkanlığı, ve 2014 yılından itibaren de İç Denetim ve Kontrol Başkanı görevine devam etmektedir. Aynı zamanda Garanti Bilişim Teknolojisi ve Tic. A.Ş., Garanti Finansal Kiralama A.Ş., Garanti Yatırım Menkul Kıymetler A.Ş., Garanti Portföy Yönetimi A.Ş., Garanti Ödeme Sistemleri A.Ş., Garanti Emeklilik ve Hayat A.Ş., Garanti Hizmet Yönetimi A.Ş. ve Garanti Konut Finansmanı Danışmanlık Hizmetleri A.Ş.'de murakıp, Garanti Bankası Emekli Yardım Sandığı'nda ve Garanti Kültür A.Ş.'nde yönetim kurulu üyeliği ve Motoractive IFN SA/Romanya, Ralfi IFN SA/Romanya ve Domenia Credit IFN SA/Romanya kurumlarında denetim komitesi üyelikleri görevlerini üstlenmiş olan Osman Bahri Turgut'un 24 yıllık bankacılık deneyimi bulunmaktadır.

İstanbul Teknik Üniversitesi İnşaat Mühendisliğin Bölümünden mezun olan Orhan Veli Çaycı, 1995 yılında Boğaziçi Üniversitesi MBA Programını tamamladıktan sonra 1998 yılında  Garanti BBVA Nakit Yönetimi Biriminde göreve başlamıştır. 2000 yılında Şube Müdürü olan Orhan Veli Çaycı 2004 yılında Garanti Emeklilik’te Birim Müdürlüğüne atanmıştır. 2006 yılından itibaren  Garanti BBVA Çağrı Merkezinde  Çağrı Merkezi Birim Müdürü, Çağrı Merkezi & Müşteri Deneyimi Birim Müdürü, Çağrı Merkezi Koordinatörü, Müşteri İletişim Merkezi Direktörü görevlerini üstlenmiştir. 2021 yılında Garanti BBVA  Emekli Sandığına Genel Müdür olarak atanmış ve 2024 yılına kadar bu görevini sürdürmüştür. Orhan Veli Çaycı 2024 Temmuz ayından bu yana çeşitli şirketlerde yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmış ve son olarak Garanti Leasing Genel Müdürlüğü görevine getirilmiştir.

Kurumsal Yönetim Komitesi Görev ve Çalışma Esasları

Amaç

Garanti Finansal Kiralama A.Ş. (Şirket) Kurumsal Yönetim Komitesi (Komite); Esas Sözleşme, Mevzuat ve Sermaye Piyasası Kurulu'nun Kurumsal Yönetim İlkeleri çerçevesinde; kurumsal yönetim ilkelerinin uygulanıp uygulanmadığının belirlenmesi ve bu konularda iyileştirme çalışmalarında bulunulması amacıyla kurulmuştur.

Komitenin Görevleri

  • Şirketin kurumsal yönetim ilkelerine uyumunu izlemek,
  • Bu konuda iyileştirme çalışmalarında bulunmak ve Yönetim Kuruluna öneriler sunmak.

Üyelik

3.1. Komite, Yönetim Kurulu tarafından oluşturulur ve yetkilendirilir.

3.2. Komite en az iki üyeden oluşur.

3.3. Komite başkanı ve üyesi icrada görev almayan yönetim kurulu üyeleri arasından seçilir.

3.5. Üyeler en az 1 yıllık bir süre için atanırlar.

Komite Toplantıları

4.1. Kurumsal Yönetim Komitesi, yılda iki kez toplanır.

4.2. Toplantılara gerekli görülen hallerde şirket yöneticileri ve çalışanları çağrılır.

4.3. Komite toplantılarına ilişkin sonuçlar tutanağa bağlanır ve düzenli bir şekilde saklanır.

4.4. İlgili mevzuatta belirtilen şekilde Yönetim Kurulu´na bilgilendirme yapılır.

Yürürlük

Komite görev ve çalışma esasları yayınlandığı tarihte yürürlüğe girer.

Vergi Avantajları

Detaylar için tıkla

Sıkça Sorulan Sorular

Detaylar için tıkla

2. El Pazarı

Detaylar için tıkla

Sıkça Sorulan Sorular

Her türlü anonim şirket, limited şirket, şahıs firmaları, ortaklıklar, serbest meslek sahipleri (hukuki işlem yapmaya yetkili her türlü kişi ve kuruluş) ve ticari işletmeler yatırımlarında leasingi tercih ederek tüm kolaylıklardan ve avantajlardan faydalanabilir.

Yatırım alt tutarını sağlamak şartıyla teşvik belgesine dahil yatırımlar leasinge dahil edilerek teşvik kapsamındaki avantajlardan ve muafiyetlerden yararlanılır.

Oluşabilecek tüm masraflar müşterinin talebine bağlı olarak kiralara dahil edilir.

Leasing ödemelerinizi Türk Lirası ve/veya 32 sayılı kanun çerçevesindeki istisnalardan faydalanarak USD veya EUR üzerinden yapılabilirsiniz

Evet yapabilirsiniz , banka müşterisi olmasanız bile leasing başvuru taleplerinizde yardımcı oluyoruz.

Hayır ,etkilenmez. Bankadaki limitlerinizden bağımsız limit sağlanır.

KDV'si % 1 olan ekipmanları görmek için tıklayın.

Hayır, leasing kiraları gider olarak kullanılamıyor. Sadece faiz kısmı gider olarak gösterilir.